REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO CLOTHESHUNTERS.PL

Dokonywanie zakupów w sklepie internetowym clotheshunters.pl odbywa się na podstawie niniejszego regulaminu i jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje w nim zawarte.

§1
POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Sklep internetowy CLOTHES HUNTERS, dostępny pod adresem internetowym www.clotheshunters.pl, należy do Anny Wesołowskiej prowadzącej działalność gospodarczą pod firmą AW CREATIVE Anna Wesołowska, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 6272773297. Miejsce wykonywania działalności oraz adres do doręczeń to ul. Spokojna 2/3, 41-506 Chorzów, adres poczty elektronicznej (e-mail) Sprzedawcy to contact@clotheshunters.pl.
  2. Sklep www.clotheshunters.pl działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
  3. Regulamin określa rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sklep clotheshunters.pl, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną oraz Umów Sprzedaży Produktu, a także tryb postępowania reklamacyjnego.
  4. Każdy Usługobiorca z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z Usług Elektronicznych clotheshunters.pl, zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
  5. Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie przez Klienta jest zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie składania Zamówienia.

§ 2
INFORMACJE OGÓLNE

  1. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.

§ 3
DEFINICJE ZAWARTE W REGULAMINIE

  1. DZIEŃ ROBOCZY – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
  2. FORMULARZ REJESTRACJI – formularz dostępny na stronie internetowej www.clotheshunters.pl umożliwiający utworzenie Konta.
  3. FORMULARZ ZAMÓWIENIA –  Usługa Elektroniczna, interaktywny formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do elektronicznego koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
  4. KLIENT – Usługobiorca będący Konsumentem posiadający pełną zdolność do czynności prawnych, który zamierza zawrzeć lub zawarł Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.
  5. KONSUMENT – osoba fizyczna, która dokonuje z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  6. KONTO – oznaczony indywidualną nazwą (loginem) oraz hasłem, zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Usługodawcy, w którym gromadzone są dane Usługobiorcy w tym informacje o złożonych Zamówieniach.
  7. NEWSLETTER – Usługa Elektroniczna pozwalająca Usługobiorcy na subskrybowanie i otrzymywanie na podany przez Usługobiorcę adres e-mail bezpłatnych informacji pochodzących od Usługodawcy, dotyczących Produktów dostępnych w Sklepie.
  8. PRODUKT – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma albo usługa, będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą.
  9. REGULAMIN – niniejszy regulamin Sklepu.
  10. SKLEP – Sklep internetowy Usługodawcy działający pod adresem www.clotheshunters.pl.
  11. SPRZEDAWCA, USŁUGODAWCA – Anna Wesołowska prowadząca działalność gospodarczą pod firmą AW CREATIVE Anna Wesołowska, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 6272773297. Miejsce wykonywania działalności oraz adres do doręczeń: ul. Spokojna 2/3, 41-506 Chorzów, adres poczty elektronicznej (e-mail): contact@clotheshunters.pl.
  12. UMOWA SPRZEDAŻY – Umowa Sprzedaży Produktu zawarta między Klientem, a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu.
  13. USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Sklepu.
  14. USŁUGOBIORCA – osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną korzystająca z Usługi Elektronicznej.
  15. ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.

 § 4
WARUNKI ZAWIERANIA UMÓW SPRZEDAŻY

  1. Sklep www.clotheshunters.pl prowadzi sprzedaż detaliczną Produktów za pośrednictwem sieci Internet.
  2. Produkty oferowane w Sklepie są używane, wolne od wad fizycznych i prawnych i zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
  3. Informacje znajdujące się na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa. Klient składając zamówienie, składa ofertę kupna określonego Produktu na warunkach podanych w jego opisie.
  4. Cena Produktu widoczna na stronie internetowej Sklepu podana jest w złotych polskich (PLN) i zawiera wszystkie składniki, w tym podatek VAT. Cena nie zawiera kosztów dostawy.
  5. Kwota za Produkt widoczna na stronie Sklepu jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen w Sklepie, które mogą się pojawić w odniesieniu do poszczególnych Produktów po złożeniu przez Klienta Zamówienia.
  6. Zamówienia można składać poprzez witrynę internetową za pomocą Formularza Zamówień (Sklep clotheshunters.pl) – 24 godziny na dobę przez cały rok.
  7. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest albo po założeniu Konta albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta.
  8. Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie przez Klienta jest zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie składania Zamówienia.
  9. Sklep realizuje Zamówienia złożone od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Sklepu tj. od 8 do 16. Zamówienia złożone w Dni Robocze po godz. 15, w soboty, niedziele oraz święta, będą rozpatrywane następnego Dnia Roboczego.
  10. Produkty w promocji (wyprzedaży) posiadają limitowaną liczbę sztuk i Zamówienia na nie będą realizowane według kolejności ich wpływania, aż do wyczerpania się zapasów danego Produktu.

 § 5
ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY

  1. Do zawarcia Umowy Sprzedaży, niezbędne jest wcześniejsze złożenie przez Klienta Zamówienia udostępnionymi przez Sprzedawcę sposobami.
  2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie.
  3. Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia do realizacji powoduje związanie Klienta jego Zamówieniem. Potwierdzenie otrzymania oraz przyjęcie Zamówienia do realizacji następuje poprzez przesłanie wiadomości e-mail.
  4. Powyższe potwierdzenie przyjęcia Zamówienia do realizacji zawiera:
    4.1. potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia,
    4.2. oświadczenie Sklepu o otrzymaniu Zamówienia,
    4.3. oświadczenie Sklepu o przyjęciu Zamówienia.
  5. Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa w pkt. 4 zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą.

§ 6
SPOSOBY PŁATNOŚCI

  1. Sprzedawca udostępnia dwa sposoby płatności.
  2. Pierwszy sposób płatności — płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy o numerze 31 1050 1243 1000 0097 4297 7870 (ING Bank Śląski), CLOTHES HUNTERS Anna Wesołowska, ul. Spokojna 2/3, 41-506 Chorzów. W tytule przelewu należy wpisać „Zamówienie nr……..”.
  3. Drugi sposób płatności — płatności elektroniczne i płatności kartą płatniczą. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A. z siedzibą w Sopocie przy ulicy Powstańców Warszawy 6, kod 81-718. Spółka została zarejestrowana w Sądzie Rejonowym Gdańsk-Północ VIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr 0000320590, NIP 585-13-51-185, REGON 191781561. Kapitał zakładowy wynosi 2 000 000 złotych (wpłacony w całości).
  4. Płatności elektroniczne i płatności kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu bluemedia.pl – możliwe aktualne sposoby płatności określone są na stronie Sklepu Internetowego w zakładce informacyjnej dotyczącej sposobów płatności oraz na stronie internetowej http://www.bluemedia.pl.
  5. Rozliczenia transakcji płatnościami elektronicznymi i kartą płatniczą przeprowadzane są zgodnie z wyborem Klienta za pośrednictwem serwisu bluemedia.pl. Obsługę płatności elektronicznych i kartą płatniczą prowadzi.
  6.  Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty ceny z tytułu Umowy Sprzedaży w terminie 2 dni roboczych od dnia jej zawarcia, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej.
  7. Produkt zostanie wysłany dopiero po jego opłaceniu.

§ 7
KOSZT, TERMIN I SPOSOBY DOSTAWY

  1. Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi na stronach Sklepu Internetowego w zakładce informacyjnej dotyczącej kosztów dostawy oraz w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.
  2. Zakupione w Sklepie Produkty są dostarczane na terenie Polski za pośrednictwem Poczty Polskiej lub InPost z o.ozgodnie z regulaminem tych firm.
  3. Termin dostawy Produktu do Klienta wynosi do 7 Dni Roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin. W przypadku Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin, który jednak nie może przekroczyć 7 Dni Roboczych. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta w przypadku płatności tradycyjnym przelewem bankowym liczy się od dnia uznania rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego Sprzedawcy. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.

 § 8
TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO

  1. Reklamacje z tytułu rękojmi:
    1.1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Konsumentem, z tytułu rękojmi obejmującej wady fizyczne i prawne, są określone w ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.).
    1.2. Zawiadomienia o wadach dotyczących Produktu oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: contact@clotheshunters.pl lub pisemnie na adres: CLOTHES HUNTERS Anna Wesołowska, ul. Spokojna 2/3, 41-506 Chorzów.
    1.3. W powyższej wiadomości w formie pisemnej lub elektronicznej należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe – podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
    1.4. Dla oceny wad fizycznych Produktu należy go dostarczyć na adres: CLOTHES HUNTERS Anna Wesołowska, ul. Spokojna 2/3, 41-506 Chorzów.
    1.5. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia reklamacji.
    1.6. W przypadku reklamacji Klienta będącego Konsumentem – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni od jej zgłoszenia jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem. W związku z uzasadnioną reklamacją Klienta będącego Konsumentem Sprzedawca pokrywa koszty  dostawy i wymiany Produktu na wolny od wad.
    1.7. Odpowiedź na reklamację jest przekazywana Konsumentowi na papierze lub innym trwałym nośniku.

§ 9
POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR

  1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego Konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.
  2. Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa także punkt kontaktowy (telefon: 22 55 60 333, email: kontakt.adr@uokik.gov.pl lub adres pisemny: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa), którego zadaniem jest między innymi udzielanie pomocy konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.
  3. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: (1) wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego (więcej informacji na stronie: http://www.spsk.wiih.org.pl/); (2) wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej (więcej informacji na stronie inspektora właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez Sprzedawcę); oraz (3) pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są między innymi mailowo pod adresem porady@dlakonsumentow.pl oraz pod numerem infolinii konsumenckiej 801 440 220 (infolinia czynna w Dni Robocze, w godzinach 8:00 – 18:00, opłata za połączenie wg taryfy operatora).
  4. Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stronie samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php).

 § 10
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Z zastrzeżeniem pkt. 9 niniejszego paragrafu, Klient będący jednocześnie Konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład:
    1.1. pisemnie na adres: CLOTHES HUNTERS Anna Wesołowska, ul. Spokojna 2/3, 41-506 Chorzów.
    1.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: contact@clotheshunters.pl.
  2. W razie odstąpienia od umowy, Umowa Sprzedaży jest uważana za niezawartą, a Konsument ma obowiązek zwrócić Produkt Sprzedawcy, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem.
  3. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży należy dokonać zwrotu Produktu na adres: CLOTHES HUNTERS Anna Wesołowska, ul. Spokojna 2/3, 41-506 Chorzów.
  4. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
  5. Z zastrzeżeniem pkt 5 oraz 6 Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Konsumentowi dokonaną przez niego płatność za produkt. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument.
  6. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od Konsumenta, Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  7. Konsument odstępujący od Umowy Sprzedaży, zgodnie z pkt 1 niniejszego paragrafu, ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu do Sprzedawcy.
  8. Termin czternastodniowy, w którym Konsument może odstąpić od umowy, liczy się od dnia, w którym Konsument objął Produkt w posiadanie, a w przypadku usługi od dnia zawarcia umowy.
  9. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadku Umowy Sprzedaży:
    9.1. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
    9.2 w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
    9.3 w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
    9.4 w której przedmiotem świadczenia jest usługa, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy.
  10. Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży przysługuje zarówno Sprzedawcy, jak i Klientowi (Konsumentowi), w przypadku niewykonania przez drugą stronę umowy swojego zobowiązania w terminie ściśle określonym.

§ 11
RODZAJ I ZAKRES USŁUG ELEKTRONICZNYCH

  1. Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Sklepu korzystanie z Usług Elektronicznych takich jak:
    1.1. zawieranie Umów Sprzedaży Produktu i płatności elektroniczne.
    1.2. prowadzenie Konta w Sklepie,
    1.3. korzystanie z Newslettera.
  2. Świadczenie Usług Elektronicznych na rzecz Usługobiorców w Sklepie odbywa się na warunkach określonych w Regulaminie.
  3. Usługodawca ma prawo do zamieszczania na stronie internetowej Sklepu treści reklamowych. Treści te, stanowią integralną część Sklepu i prezentowanych w nim materiałów.

§ 12
WARUNKI ŚWIADCZENIA I ZAWIERANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH

  1. Świadczenie Usług Elektronicznych określonych w § 11 pkt 1 Regulaminu przez Usługodawcę jest nieodpłatne.
  2. Okres na jaki umowa zostaje zawarta:
    2.1. umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na prowadzeniu Konta w Sklepie zawierana jest na czas nieoznaczony.
    2.2. umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na umożliwieniu złożenia Zamówienia w Sklepie zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia zamówienia albo zaprzestania jego składania przez Usługobiorcę.
    2.3.umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na korzystaniu z Newslettera zawierana jest na czas nieoznaczony.
  3. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca:
    3.1. komputer (lub urządzenie mobilne) z dostępem do Internetu,
    3.2. dostęp do poczty elektronicznej,
    3.3. przeglądarka internetowa,
    3.4. włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.
  4. Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.
  5. Usługobiorca zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
  6. Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.

§ 13
WARUNKI ROZWIĄZYWANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH

  1. Wypowiedzenie umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej:
    1.1. Wypowiedzeniu może ulec umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym i bezterminowym (np. prowadzenie Konta, korzystanie z Newslettera).
    1.2. Usługobiorca może wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie stosownego oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: contact@clotheshunters.pl.
    1.3. Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym i bezterminowym w przypadku, gdy Usługobiorca narusza Regulamin, w szczególności, gdy dostarcza treści o charakterze bezprawnym po bezskutecznym wcześniejszym wezwaniu do zaprzestania naruszeń z wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Umowa w takim wypadku wygasa po upływie 7 dni od dnia złożenia oświadczenia woli o jej wypowiedzeniu (okres wypowiedzenia).
    1.4. Wypowiedzenie prowadzi do ustania stosunku prawnego ze skutkiem na przyszłość.
  2. Usługodawca i Usługobiorca mogą rozwiązać umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej w każdym czasie w drodze porozumienia stron.

 § 14
REKLAMACJE ZWIĄZANE ZE ŚWIADCZENIEM USŁUG ELEKTRONICZNYCH PRZEZ USŁUGODAWCĘ:

  1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych za pośrednictwem Sklepu Usługobiorca może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: contact@clotheshunters.pl.
  2. W powyższej wiadomości e-mail, należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.
  3. Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia.
  4. Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługobiorcę sposób.

 § 15
WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA

  1. Wszystkie treści zamieszczone na stronie internetowej pod adresem www.clotheshunters.pl i cała jej zawartość korzystają z ochrony prawnoautorskiej (z zastrzeżeniem § 15 pkt 3 oraz elementów wykorzystywanych na zasadzie licencji, przeniesienia praw autorskich lub dozwolonego użytku) są własnością Anny Wesołowskiej prowadzącej jednoosobową działalność gospodarczą. Usługobiorca ponosi pełną odpowiedzialność za szkodę wyrządzoną Usługodawcy, będącą następstwem użycia jakiejkolwiek zawartości strony www.clotheshunters.pl, bez zgody Usługodawcy.
  2. Jakiekolwiek wykorzystanie przez kogokolwiek, bez wyraźnej pisemnej zgody Usługodawcy, któregokolwiek z elementów składających się na treść oraz zawartość strony www.clotheshunters.pl stanowi naruszenie prawa autorskiego przysługującego Usługodawcy i skutkuje odpowiedzialnością cywilnoprawną oraz karną.
  3. Wszystkie nazwy handlowe i nazwy firm użyte na stronie internetowej Sklepu pod adresem www.clotheshunters.pl należą do ich właścicieli i są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych.

§ 16
POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Umowy zawierane poprzez Sklep zawierane są zgodnie z prawem polskim.
  2. W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.
  3. Zmiana Regulaminu:
    3.1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa; zmiany sposobów płatności i dostaw; istotne zmiany sposobu działania Sklepu Internetowego – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.
    3.2. W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umów o charakterze ciągłym (np. świadczenie Usługi Elektronicznej – Konto) zmieniony regulamin wiąże Usługobiorcę, jeżeli zostały zachowane wymagania określone w art. 384 oraz 384[1] Kodeksu cywilnego, to jest Usługobiorca został prawidłowo powiadomiony o zmianach i nie wypowiedział umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia powiadomienia Usługobiorcy o zmianach przez Sklep. W wypadku gdyby zmiana Regulaminu skutkowała wprowadzeniem jakichkolwiek nowych opłat lub podwyższeniem obecnych Usługobiorca będący Konsumentem ma prawo odstąpienia od umowy.
    3.3. W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umów o innym charakterze niż umowy ciągłe (np. Umowa Sprzedaży) zmiany Regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych Usługobiorców/Klientów będących Konsumentami przed dniem wejścia w życie zmian Regulaminu, w szczególności zmiany Regulaminu nie będą miały wpływu na już składane lub złożone Zamówienia oraz zawarte, realizowane lub wykonane Umowy Sprzedaży.
    3.4. O treści zmian Regulaminu każdy Usługobiorca zostanie poinformowany poprzez umieszczenie przez Usługodawcę na stronie głównej Sklepu wiadomości o zmianie Regulaminu, zawierającej zestawienie zmian Regulaminu i utrzymanie tej informacji na stronie głównej Sklepu przez okres, co najmniej 14 kolejnych dni kalendarzowych.
  4. Wszelkie spory wynikłe z Umów Sprzedaży między Sklepem, a Konsumentami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu, z uwzględnieniem ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny, zgodnie z pkt. 5 niniejszego paragrafu.
  5. Sądowe rozstrzyganie sporów:
    5.1. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą (Klientem) będącym jednocześnie Konsumentem zostają poddane sądom właściwym zgodnie z przepisami kodeksu postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r. (Dz. U. Nr 43, poz. 296 ze zm.).
    5.2. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą (Klientem) niebędącym jednocześnie Konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy.
  6. Klient będący Konsumentem ma również prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów w szczególności poprzez złożenie po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przez sąd polubowny (wniosek można pobrać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl/download.php? plik=6223). Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596. Konsument może skorzystać także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne.
  7. Konsument w celu polubownego rozwiązania sporu może w szczególności złożyć skargę za pośrednictwem platformy internetowej ODR (Online Dispute Resolution), dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
  8. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 144, poz. 1204 ze zm.); dla Umów Sprzedaży zawartych do 24 grudnia 2014 roku z Klientami będącymi konsumentami – przepisy ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. (Dz.U. 2000 nr 22, poz. 271 ze zm.) oraz ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.); dla Umów Sprzedaży zawartych od 25 grudnia 2014 roku z Klientami będącymi konsumentami – przepisy ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.); oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.

§ 17
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Wzór formularza odstąpienia od umowy (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) prosimy wysłać:
–    drogą mailową na adres: contact@clotheshunters.pl

–    lub drogą pocztową na adres:
CLOTHES HUNTERS
Anna Wesołowska
ul. Spokojna 2/3
41-506 Chorzów

FORMULARZ ZWROTU
(odstąpienie od umowy sprzedaży zawartej na odległość)

Adresat:
CLOTHES HUNTERS
Anna Wesołowska
ul. Spokojna 2/3
41-506 Chorzów

Dane klienta:
Imię i nazwisko: ……..
Adres zamieszkania: ……..
Numer konta bankowego, na który ma zostać dokonany zwrot: ……..
Kwota zwrotu: …….. zł (towar), …….. zł (przesyłka), …….. zł (suma)

Przyczyna zwrotu (pole nieobowiązkowe, zaznacz właściwe)
□ słaba jakość produktu □ zły rozmiar
□ niezgodność ze zdjęciem □ niezgodność z opisem

Oświadczam, że odstępuję od umowy sprzedaży zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014r. o prawach
konsumenta (Dz. U. z dnia 24 czerwca 2014 r. poz. 827).

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. (Dz. U. z
2002r.,Nr 101, poz. 923 ze zm.) w celu przeprowadzenia zwrotu towaru.
………………………………………………………..
data i podpis klienta

W razie jakichkolwiek pytań zapraszamy do skorzystania z naszego formularza kontaktowego (temat wiadomości: Regulamin).

REGULAMIN PROMOCJI

§1. Korzystanie z Karty Rabatowej

1.1. Karta Rabatowa może być wykorzystana jedynie jednokrotnie, przy jednej transakcji.   

1.2. Nabywca może przekazać Kartę Rabatową dowolnej innej osobie.

1.3. Wystawca będzie realizował Karty Rabatowe podawane przez Użytkownika przy dokonywaniu zakupów w Sklepie, bez względu na to, czy Użytkownik znalazł się legalnie w ich posiadaniu.

1.4. Wystawca nie będzie weryfikował przy dokonywaniu zakupów w Sklepie przez Użytkownika, czy Użytkownik wszedł w posiadanie Karty Rabatowej zgodnie z prawem.

1.5. Karta Rabatowa może być zrealizowana wyłącznie do upływu daty Ważności. Po upływie Daty Ważności Wystawca nie będzie honorował uprawnień wynikających z Karty Rabatowej.

1.6. Wystawca nie ponosi odpowiedzialności za utratę czy zniszczenie Karty Rabatowej i nie jest zobowiązany do wydania innej Karty w miejsce utraconej czy zniszczonej.

1.7. Użytkownik może wykorzystać do jednych zakupów tylko jedną Kartę Rabatową lub jeden Kod Rabatowy (Karty Rabatowe, Kody Rabatowe nie łączą się ze sobą).

1.8. Użytkownik nie może jednocześnie użyć Karty Rabatowej i Kodu Rabatowego (Karty Rabatowe i Kody Rabatowe nie łączą się).


§2. Korzystanie z Kodu Rabatowego

2. 1. Użyte celem zapłaty za towary nabywane w Sklepie mogą być wyłącznie Kody Rabatowe z aktualną Datą Ważności.
2. 2. Użytkownik, chcąc dokonać zapłaty za towary nabywane w Sklepie z użyciem Kodu Rabatowego w zależności od rodzaju kodu promocyjnego powinien, podczas dokonywania transakcji zakupu, w koszyku zakupowym dokonać wpisania Kodu Rabatowego, który może dotyczyć konkretnego produktu lub całej transakcji.
2. 3. Użytkownik może wykorzystać do jednych zakupów tylko jeden Kod Rabatowy jednokrotnego lub wielokrotnego użycia (Kody Rabatowe nie łączą się ze sobą).
2. 4. Użycie danego Kodu Rabatowego jednokrotnego użycia może nastąpić tylko jeden raz, do jednej transakcji -po użyciu taki Kod Rabatowy traci ważność i nie może być użyty ponownie.
2. 5. Użytkownik nie może jednocześnie użyć Kodu Rabatowego lub Karty Rabatowej (Karty Rabatowe i Kody Rabatowe nie łączą się).
2. 6. Kod Rabatowy nie może być użyty do zakupu towarów objętych obniżkami, rabatami czy promocjami w Sklepie.
2. 7. Kod Rabatowy wielokrotnego użycia może być wykorzystywany wielokrotnie w okresie obowiązywania kodu.

2.8. Wystawca będzie realizował Kody Rabatowe podawane przez Użytkownika przy dokonywaniu zakupów w Sklepie, bez względu na to, czy Użytkownik znalazł się legalnie w ich posiadaniu.

2.9. Wystawca nie będzie weryfikował przy dokonywaniu zakupów w Sklepie przez Użytkownika, czy Użytkownik wszedł w posiadanie Kodu Rabatowego zgodnie z prawem.

2.10. Wystawca nie ponosi odpowiedzialności za utratę czy zniszczenie Kodu Rabatowego i nie jest zobowiązany do wydania innego Kodu w miejsce utraconej czy zniszczonej.


§3. Postanowienia końcowe

3.1. Nabycie lub realizacja Karty Rabatowej lub Kodu Rabatowego są jednoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu.

3.2. Użytkownik, przed dokonaniem zakupu z użyciem Karty Rabatowej lub Kodu Rabatowego potwierdza zapoznanie się i akceptację Regulaminu.

3.3. Karty Rabatowe lub Kody Rabatowe pozyskane z innego źródła niż Wystawca są nieważne i nie uprawniają do zakupu w Sklepie.

3.4. Do wszelkich spraw nieuregulowanych w Regulaminie będą miały zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego oraz inne obowiązujące przepisy prawa, w szczególności ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta.

3.5. Treść Regulaminu jest udostępniona nieodpłatnie na stronie internetowej pod adresem https://clotheshunters.pl/regulamin. 

3.6. Wystawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z przyczyn prawnych lub organizacyjnych.

3.7. Zawiadomienie o zmianie treści Regulaminu i dacie wejścia jej w życie nastąpi przez umieszczenie go na stronie internetowej https://clotheshunters.pl/regulamin. oraz w Sklepie przez okres co najmniej 30 dni. Zmiana nie może naruszać praw już nabytych przez Użytkownika czy Nabywcę.

3.8. W przypadku zmiany Regulaminu, nowy regulamin zastąpi niniejszy Regulamin.

3.9. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 27.02.2022 roku i obowiązuje w odniesieniu do Kart Rabatowych lub Kodów Rabatowych nabytych lub aktywowanych w tym lub po tym dniu.

3.10. Wystawca zastrzega sobie prawo zakończenia programu Kart Rabatowych lub Kodów Rabatowych w każdym czasie bez podania przyczyny. O zakończeniu programu Użytkownicy zostaną poinformowani z odpowiednim wyprzedzeniem, w sposób określony w pkt 9.7.

3.11. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie postanowienia regulaminu Sklepu, dostępne tu: https://clotheshunters.pl/regulamin.