ZWROT I REKLAMACJA

Jeśli jesteś konsumentem – co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy oraz prawo do reklamowania produktu w oparciu o rękojmię.

ZWROT

Aby dokonać zwrotu produktu, prosimy o złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Możesz je złożyć np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: contact@clotheshunters.pl.

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres:

CLOTHES HUNTERS

Anna Wesołowska

ul. Spokojna 2/3

41-500 Chorzów,

jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności – od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonaną przez Ciebie płatność za produkt zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w Regulaminie naszego sklepu.

REKLAMACJA

Jeśli jesteś Konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię.

Reklamację możesz złożyć np. drogą mailową na adres: contact@clotheshunters.pl.

Reklamowany towar należy wysłać na adres:

CLOTHES HUNTERS

Anna Wesołowska

ul. Spokojna 2/3

41-500 Chorzów.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, jednak czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w Regulaminie naszego sklepu.

Ponadto, w razie jakichkolwiek pytań zapraszamy do skorzystania z naszego formularza kontaktowego (temat wiadomości: Zwrot i reklamacja).